Mostantól már a nyomdában rákerülnek a fekete átfestések a Jobbik plakátjaira

kover

A változtatásra azért volt szükség, mert felmérések szerint a jobbik béruniós plakátjait nem tudta a párthoz kötni a lakosság túlnyomó többsége, csak miután azokat ismeretlenek feketére mázolták.

Nem váltották be a hozzájuk fűzött reményeket a Jobbik béruniós plakátjai. Sem a bérunióról nem hallott az emberek többsége, sem a plakáton szereplő “Európa” szót nem sikerült nekik a nemrégiben még uniós zászlót égető párthoz kötni. A párt neve viszont nem szerepelhetett az óriásplakátokon egy a nyáron elfogadott törvény miatt.

A plakátokat hivatalosan egy magánszemély rendelte meg, ám marketing berkekben közismert tény, hogy a hirdetéseket a párt vásárolta a Publimonttól, darabonként 2 zsemléért.

berunio

A plakátokról csak akkor derült ki a lakosság számára, hogy a Jobbikhoz köthetők, mikor kormányközeli ismeretlenek ugyanúgy tömegesen mázolták át fekete festékkel őket, mint korábban a párt összes plakátját. Ezt természtesen felismerték a párt marketingszakemberei is és úgy döntöttek, az új plakátok designjának tartalmaznia kell a fekete átfestéseket is. “Hogy mit akarunk mondani, az úgyis mindegy, de így legalább tudni, hogy kié a plakát.” – mondta lapunknak egy magát megnevezni nem kívánó bennfentes.

ujplakat

Az új plakátokon már elsőre látszik, melyik párt jegyzi őket.

A trükk bevált, a felmérések azt mutatják, hogy ezekről a plakátokról első ránézésre meg tudják mondani az emberek, hogy a Jobbikhoz tartoznak. Az új design sikerén felbuzdulva a párt azt tervezi, hogy a 2018-as választási kampányban is alkalmazni fogja ezt az eszközt, egy kiszirvágott terv szerint így fognak kinézni a Jobbik plakátjai:

senfekete